ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Popoldansko gaženje na Dravh, pršič 1A  

Sorica - Dravh - Soriška planina - Sorica

Danes popoldne sem šel pogledat, če je nad Sorico res padlo toliko snega ... :)

Lubnik



Zali Log



Dolina Zadnje Sore





Na zadnjem ovinku (cesta Petrovo Brdo - Soriška planina), preden se zagleda vas Sorica, sem pustil avto; tam je bilo snega 13 cm (~800 m). V oblačnem vremenu sem se odpravil proti Dravhu "kar tako" --> naravnost navzgor. V gozdu je nekaj časa še lepo šlo, saj je bilo snega še manj kot na travniku pri avtu, na lepem pa se je sneg začel debeliti in drevesa so bila temu primerno vedno bolj sklonjena. :)



A nič ni zastonj in tudi snežna idila terja davek.



Malo pod zapuščenimi seniki na južnih senožetih sem prišel do poti, ki pa sem jo v gozdu spet zapustil -- sem se raje držal JV grebena.



Bilo je megleno, rahlo do zmerno je snežilo, novega snega pa "še pa još"! :)



Na ~1400 m že 55 cm pršiča, ki je padel na ledeno podlago in se mi je na vsakem bolj strmem pobočju odpeljal.





Lajnar



Ker sem se držal gozda, se za to nisem prav dosti zmenil...



Ker sem seveda gazil na polno, mi je teh slabih 800 m pobralo kar dve uri in pol, zato me je že lovila noč. Z vrha (1547 m) sem po najboljših 300 m te sezone odsmučal na Soriško planino, uživancija 100/h! :) Potem sem se dričal ob/po deloma zasneženi cesti do srpentine na ~1200 m -- tam sem zavil na senožeti in prismučal na spodnjo cesto ~300 m niže.



Potem pa spet ob robu do avta ... :)



Ta tura je bila bolj estetske narave, saj so smreke prekrasno obložene z novim snegom; ture ne bi mogel kategorizirati kot kondicijsko, saj sem imel preveč opraviti s samo tehniko vzpenjanja po pršiču... se je pa pošteno okrepila trma! :) Torej je bila to bolj "trmasta" tura. :)

0 odzivi

Objavite komentar