ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Iz Krme proti Kredarici, obrat  

Krma - Pastirska koča - pod Kalvarijo

Kar naprej je padal sneg, mene je pa močno vleklo v hribe. Med telefonskim pogovorom z meterologom na Kredarici sem izvedel, da še nihče ni pregazil do njih, da cesta v Krmo še ni prevozna, da je še nevarno za plazove in da so popoldne možne plohe.

Vseeno sem se odpeljal v Krmo in se kot prvi brez verig pripeljal do konca -- tik pred mano je tja prišel plug. Pa še parkirni prostor mi je splužil, hvala!!! :)

Malo pred poldnevom sem se odpravil proti Kredarici; +5°C pove svoje, sneg je bil moker, iz sten na levi pa se je obilno in redno plazilo. Bučanje ni bilo prav nič prijetno za poslušati, a to me je le pospeševalo. Po že kar utrjeni špuri sem jo mahal proti pastirski koči in ~150 m pod njo dohitel (+ prehitel) kar veliko skupino Hrvatov, ki so gazili na polno (do pasu :) ). Hrvaški smučar je spredaj vlekel špuro, kar sem moral od pastirske koče naprej početi jaz. Iskal sem varna pobočja, saj se sneg ni najbolje sprijel s podlago, zato sem pod Kalvarijo potegnil precej desno proti Rži, nato pa nazaj proti Kalvariji. Po 2 urah sem na ~2200 m prišel na zmeren veter, spustila se je megla in začelo je snežiti. To me ni prav nič pospeševalo -- le še ustavilo me je. Tako sem izpod Kalvarije odsmučal nazaj v Krmo; sneg je bil silno počasen (do 2200 m moker!!!), zato sem moral večinoma spuščati naravnost navzdol. Zlahka sem prožil manjše plaziče, saj se zadnji sneg ni sprijel s podlago. V vedno močnejših padavinah (nad ~1400 m sneg, pod ~1400 m dež!) sem se kar dobro namočil nazaj do avta. :) Hrvaški smučar je tisti dan do Kredarice potreboval 8 ur, zadnji pešec pa kar 11!!!

0 odzivi

Objavite komentar