ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Puhasti Blegoš  

Gorenja Žetina - Blegoš 2x

S prazničnimi dobrotami prekrita miza človeka kar presenetljivo upočasni... :) Zato sem šel danes na že ogromnokrat preverjeni "plazovno varni" griček med dolinama Poljanske in Selške Sore.

Na Gorenjo Žetino sem se pripeljal okoli osmih zjutraj, sneg je bil še suh, smučina potegnjena. Do sedla Črni kal sem se torej držal smučine, nato pa začel vleči špuro po "tastrmi" -- po severnem grebenu. In je kar lepo šlo, v dobri uri in pol sem bil na vrhu. Zgoraj je že (spet :( ) pihal JZ veter, greben je bil ponekod spihan. Odsmučal sem po dolini na sever -- izjemne razmere, odličen pršič, ki je omogočal brezskrbno vijuganje in skakanje čez prelomnice v pobočju. Spodaj na gozdni cesti sem hitro spoznal, da še zdaleč ni bilo dovolj, zato sem se še enkrat vzpel nazaj na vrh. Tokrat sem špuro vlekel stran od posmučane doline in prišel naravnost na vrh. Smuka je bila še boljša kot prva, saj sem tu smučal po deviškem pobočju. Okoli poldneva sem priletel na Žetino in še cel dan se mi je samo smejalo... :) Pa mišično vročino sem tudi dobil -- v celi zimi nisem povozil toliko pršiča.

0 odzivi

Objavite komentar