ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Pršič nad Soriško planino  

Soriška planina - Slatnik - Lajnar

Po kar dolgotrajnem sneženju se je okoli SBG nabralo kar nekaj novega snega -- smučarji, ki so bili na Soriški planini dopoldne, so poročali o pol metra celca. :)

Zvečer sem mimogrede na poti v Baško grapo skočil pogledat to čudo... pršič. V vasi Sorica je bilo že ~20 cm snega in po cesti je šlo res komaj; če bi se upočasnih za ~5 km/h, že ne bi več zvozil vseh klancev. Precej pozno sem skočil iz avta na smuči in se prijel smučarske proge. Po rahlo zamedeni smučini sem nato zavil desno proti Slatniku in med vzponom meril novi sneg --> od 60 do 70 cm ga je bilo!!! V pol ure sem bil na Slatniku, presenetile so me velike opasti na grebenu. Spust nazaj na smučarsko progo ni bil prav zabaven, saj je bilo pršiča preveč. :) To se pa redko zgodil. Za "bis" sem na hitro skočil še na Lajnar in do avta prismučal že napol v temi. Vožnja navzdol je bila pa še najbolj adrenalinski del ture... :)

0 odzivi

Objavite komentar