ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Mrežce in samo moja špura  

Pl. Javornik - Pl. Lipanca - Mrežce

Dan po vrnitvi z Madžarske sem bil še čisto "odštekan" zaradi močnih doživetij... in nekako sem se mogel "prezračiti", spet vrniti v vsakdan.

Po faksu sem se popoldne odpeljal na Pokljuko in se zaradi globokih kolesnic komaj komaj pripeljal do izhodišča za Pl. Lipanca. Snežilo je, novega snega je bilo ~10 cm. Vlekel sem špuro proti Pl. Lipanca, snega je bilo vedno več, na grebenu Lipanskega vrha že 15-20 cm. Oblaki so se občasno umkanili in dočakal sem celo sončne žarke, vse okoli pa polno bleščečega puhca... res pravljično!! Po dobri uri hoje sem bil na Lipanskem vrhu in v obdobju dobre vidljivosti odsmučal nazaj. Sneg me je zelo presenetil, ravno prav ga je bilo, da nisem drsal po stari pomrznjeni podlagi. :) Tudi precej hitro je šlo in v manj kot 20 minutah sem bil spodaj.

0 odzivi

Objavite komentar