ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Osemurno gaženje Komna - Fužnarske planine  

Komna - Črno jezero - Pl. Viševnik - Pl. Ovčarija - Pl. Viševnik - Pl. pri jezeru - Pl. Blato - dolina Suhe

Zjutraj je le še rahlo snežilo, ponoči je padlo še ~20 cm snega, tako da ga je bilo novega skupaj 70 cm!!! Okoli 8. ure sem se odpravil proti Črnemu jezeru; najprej sem se moral spustiti tistih 100 m proti Savici, nato pa se je začelo gaženje... Nekajkrat sem se kar dobro izgubil, a to na srečo opazil (GPS, karta) in se vračal na pravo pot. Do Črnega jezera sem potreboval kar 3 ure; med potjo je večinoma rahlo do zmerno snežilo, ko sem se približal robu Komarče, sem prišel na zmeren SV veter, T je bila malo pod 0 °C, pri Črnem jezeru je bilo snega 50 cm. V dolini pod Pl. Viševnik sem spet kar zašel, a užival v snežni idili s snegom na smrekah, fotogeničnimi prizori v gozdu in občasno osvežujočo vejavico. :)

Na Pl. Viševnik sem bil že pošteno utrujen od dolgega gaženja, a me je izboljšavanje vremena pognalo naprej -- pod Grivo proti Pl. Ovčarija. Prečka je bila sitna je na mestih, kjer pod novim snegom ni bilo podlage, sicer je bila zelo "užitna". :) Med sprehodom po planoti je začelo sijati celo sonce in na Pl. Ovčarija sem imel prav prijetne razmere -- snežno idili, sonce, T +1 °C. Po smučini sem se vrnil na Pl. Viševnik, se spustil na Pl. pri jezeru in še vedno s psmi nadaljeval proti dolini. Pri lesi sem pse snel, a je šlo še počasneje!!! Nisem mogel verjeti... dol grede sem se moral potiskati / gaziti. Razen najbolj strmih delov proti Pl. Blato sem to počel ves čas do gozdne ceste proti Pl. Vogar. Tam sem na srečo prišel do kolesnic džipa, tako da je le počasi šlo, še ~200 m so bile sveže kolesnice, ki so mestoma pomrznile; še vedno sem moral zaradi zmanjšanja trenja eno nogo držati v zraku. "KR NEKI!" :( Komaj sem se pripeljal do obračališča malo pod 700 m; tam me je čakalo drugo prevozno sredstvo (tja sem ga nastavil včeraj ;) ), s katerim sem se prestavil prav do Savice. Vsega gaženja je bilo 8 ur (ustavljal se za dlje kot 2-3 minute nisem!)... uf kako dolga lahko postane kratka tura! :)

0 odzivi

Objavite komentar