ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

V snežnem metežu na Komno  

Savica - Komna

Spet sneženje... toda treba je po podatke v mrazišča! :) In sem spet šel v Bohinj. Popoldne od doma, do AC izvoza Kranj-zahod je deževalo, naprej snežilo. Bliže ko sem bil Bohinjskemu jezeru, več je bilo snega. :) Do SC Vogel je bila cesta super vozna, naprej proti Savici pa komajda -- že po nekaj 100 m me je začelo močno odnašati levo-desno. Nekaj ovinkov sem prevozil, kot bi držal "ročno", a ne nalašč... enkrat je šlo tudi sumljivo blizu količku, tudi milimetri štejejo... potem pa je bilo kar naenkrat konec kolesnic -- predhodniki so obupali ~800 m pred Savico. Še malo bolj sem stopil na gas in plužil sneg pred seboj... :) Pa je kar lepo šlo, dokler ni na ostrem levem ovinku čisto malo zmanjkalo in obtičal sem na mestu. Po nekaj poskusih vzvratno (boljše težišče ;) ) sem že prišel malo više in mi je do naslednje ravnine manjkalo le še ~20 m, nakar se na lepem po mojih kolesnicah pripelje avto-šola. :) Nisem mogel verjeti... je pa dobra ideja --> zimska relacija. No tudi AŠ je kmalu obrnila, meni pa se je uspelo prebiti prav do Savice. :) Tam sem izmeril 23 cm južnega snega, še vedno je snežilo.

Hitro sem obul smuči in se odpravil po mulatieri proti Komni; do Pekla je še nekako šlo, čeprav ni pred menoj hodil še nihče in sem imel največ težav z vlečenjem smuči iz snega. :) Nad Peklom je bilo iz metra v meter več snega, najbolj izrazito se je to opazilo na ~1300 m; od te višine naprej je bil vsak korak bolj naporen, težak sneg se je prijemal na smuči, udiralo se je skoraj do kolen. Na zadnjih serpentinah pod kočo sem naletel na snežne zamete, v katerih se mi je tudi s smučmi udrlo krepko čez kolena, neverjetno! Do koče sem prišel po 2 urah, tik pred temo, z zmernim SV vetrom je snežilo --> pravi metež! Snega je bilo 50 cm.

V koči sem srečal skupino Francozev (15+); za naslednji dan so načrtovali preboj do Koče pri Triglavskih jezerih, kasneje pa še na Prehodavce in na Kanjavec. :) Kar malo prehuda za take razmere... Povedal sem jim, kam se odpravljam jaz, in hitro so se odločili, da se bodo v primeru slabih razmer prebili do Črnega jezera, nato pa po moji smučini: na Komno / na Pl. Blato in naprej v dolino.

0 odzivi

Objavite komentar