ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Tik pred temo z Begunjščice  

Zelenica - Šentanski plaz - Begunjščica - Osrednja grapa

Faks do 17:10, nato hop v avto in naravnost proti Ljubelju... ne vem, kdaj sem se nazadnje tako jezil, da še nimamo šentviškega predora, kako počasi je šlo po Celovški! :( Šele ob 18:15 sem tako štartal z Ljubelja, od avta na smučeh. Neverjetno, pa že konec februarja je bilo potrebno smuči nositi! :) Na Šentanskem plazu sem ujel čudovito špuro, ki me je pripeljala na greben; sneg je bil zaradi kar pozne ure že pomrznjen in tik pod grebenom sem se skorajda odpeljal vzvratno nazaj v dolino. :) Po uri in še nekaj minutah sem bil na 2060 m, po zahodu sonca sem se v pretežno jasnem vremenu spustil v Osrednjo grapo. In res mi ni bilo žal!! Tako mehke in široke grape ne pomnim, po pršiču sem se pomikal vedno niže, pod grapo sem šel čisto desno in vriskal po pršiču... :) Spodaj je bila že skorja, a se je dalo nekako preživeti, smučišče pa trdo kot se šika in po četrt ure sem bil pri avtu, 19:45. Kako fino, da se je premaknila ura!!! :)

0 odzivi

Objavite komentar