ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Presenečenje pod Begunjščico, obrat na Triangel  

Ljubelj - Zelenica - Triangel

Včeraj sem si dobro ogledal smučarske smeri z Begunjščice (Direktno sem sicer narobe ocenil... motiti se je človeško) in ker so izgledale kar fajn, sem danes hotel presmučati vsaj Lenuhovo -- to sem čakal že celo zimo, sedaj pa je bil vstopni skok dovolj narejen. Po faksu sem se ob 13 h pojavil na Ljubelju in se hitro odpravil naprej proti Zelenici. Že na smučarski progi so me smučarji opozorili, da je danes zelo nevarno in neprestano grmijo plazovi, kar pa sem lahko kmalu opazil tudi sam. :( Od dopoldneva naprej se tako nihče ni vzpel na vrh, smučina je bila na nekaj mestih prekinjena s svežo plazovino. Jooooj. V Lenuhovi je so že bile sledi smučanja -- torej je nekomu le uspelo biti tam dovolj zgodaj zjutraj. :) Malo sem silil po Šentancu navzgor, a ko se je začel sneg valiti proti meni, sem jo utrno ucvrl nazaj na smučarsko progo. Čez 1 uro je bila tam plazovina do proge. :) Počasi sem jo mahal na Triangel, na vrhu pa sem se prijetno namestil in dobro uro dremal na vročem soncu. :) Potem sem podrobno pregledal ostenje Begunjščice in našel nekaj zanimivih linij... če bodo še kdaj letos dobre razmere. ;) Po silno počasnem snegu sem se nekako skobacal nazaj v dolino z upanjem na boljši jutri. DOBESEDNO! :)

0 odzivi

Objavite komentar