ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Zadnja tekma sezone TTS -- Golte  

Golte na 100 in 1 način :)

Ker sta me obe tekmi, ki sem se ju v tej sezoni udeležil (Vogel, Pokljuka), precej navdušili, sem šel pogledat še na Golte (tekma naj bi bila na Okrešlju, a so jo zaradi novega snega prestavili na bolj gozdnat teren). "V tretje gre rado" in res je bilo tako... :)

Pri Trojanah sem pripeljal izpod oblačnega pokrova in se veselil sonca na celjskem; spletne kamere na Golteh so še dopoldne prikazovale sončno, jasno vreme! A žal je bila konvekcija prehuda -- vrhovi so bili v oblakih. Najprej smo se z gondolo zapeljali iz doline do hotela na ~1400 m, kjer smo prevzeli štartne številke in se pripravili na štart.

Ob 13 h je bilo odštevanja konec, zagnali smo se po smučini proti nimampojmakam. :) Res, večino tekme nisem imel pojma, kje sem (sicer meni precej tuj občutek ;) ), a važno je bilo le, da sem prav in da jih ni preveč spredaj... :) Prvemu položnemu vzponu po eni izmed gozdnih cest je sledil atraktiven spust, kjer nas je večina tudi bolj od blizu pogledala snežno odejo; mene je prevalilo, ko mi je cel sneg "vzel" levo smučko, potem je nekaj časa šlo hrbtno, končal sem na boku. :) A ni bilo časa za oživljanje, na račun prigod na tem klancu (padci, pasje prigode) sem pridobil nekaj mest, a takoj na koncu strmega spusta zgrešil smer -- namesto ostro desno sem šel kar naravnost. A nisem bil sam... na srečo sem se dovolj hitro vrnil in nadaljeval po pravi smučini.

Do tu imam še vse "pošlihtano", naprej pa sama zmeda v glavi, položni deli, vzponi in spusti so se menjali, da sem že vse pomešal. Psov niti nisem vedno snemal (preveč časa izgubim med menjavo ;) ) in se je kar poznalo, da sem jih tokrat celo namazal. Kontrole ob progi sem občutil bolj kot spodbudo, sploh, ko sem na eni izvedel, da sem peti. ?! Kako pa to?! (dva sta se izgubila, a na srečo tudi nazaj našla, torej sem bil tam 7. ;) ) Malo po smučišču, malo off-road, gor, dol, ne vem, kdaj sem se nazadnje tako zelo ubijal navzdol po smučarski progi -- na vrhu si nisem vzel časa za blokado pancarjev in smuči, le pse sem dol potegnil... kako je treslo, kar poskakoval sem na odblokiranih vezeh, če ne bi šlo tako (pre)hitro, bi se še smejal samemu sebi zraven. :) Na enem spustu sem izgubil psa in potem počakal prijaznega smučarja, da mi ga je prinesel... sicer bi šlo po zlu kar nekaj minut. :( Previdno smučanje in preveč porabljenega časa za menjavo sta me postavila še 2 mesti bolj nazaj, a vseeno sem bil na vrhu zadnjega vzpona še kako zadovoljen s potekom. ;) Zadnji spust se je končal na ciljni črti... torej 9. mesto, 1. med mladinci. :) Sledilo je kosilo, nato pa podelitev in razglasitev rezultatov slovenskega pokala. Naračunali so, da sem izkoristil zadnjo priložnost za zmago med mladinci -- naslednje leto grem med člane. ;)


(klik za večjo!)

vir: Gore-ljudje.net

Rezultati

Ta vrsta aktivnosti "na čas" me je res precej navdušila; če ne drugega, je to sijajna popestritev za obdobja, ko se zaradi slabih razmer ne morem podati kam bolj "za res" (--> v hribe, s fotoaparatom, merilnimi aparaturami, časom za sonce... ;) ). Zelo mi je všeč zdrav tekmovalni duh, ki vlada med smučarji, z vseh strani sem bil deležen nasvetov in podpore. Hvala!!! In skoraj gotovo se vidimo v prihodnji sezoni... :)

Več na strani:
Komisije za tekmovalno turno smučanje
Gore-ljudje

0 odzivi

Objavite komentar