ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Še dve fotografiji s Teka ob žici, 10. maj  

Še na starem ORTOspletu sem nalimal eno fotografijo s teka troj; zdaj smo našli še nekaj fotografij. :)
Z Matejem in Blažem (ekipa "Temni oblaki") smo 28-kilometrski maraton podaljšali še za dober kilometer, saj smo se na Golovcu kar "ornk" izgubili ... še dobro, da nismo bili prvi - takrat bi šele zašli! Čez ciljno črto smo prišprintali 3:13 po štaru. :)

Dan po maratonu smo šli s celim letnikom na Debeli Rtič na tedenske terenske vaje in nisem mogel verjeti, kako zelo uničen sem bil zaradi teh 30 km. Komaj sem hodil, gleženj me je sumljivo bolel, ves čas sem moral nogo povijati. Neverjetno. No, počasi sem se le pobral - na srečo na terenskih vajah ni bilo treba preveč tekati naokrog. :)

0 odzivi

Objavite komentar