ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Maraton okoli SBG s totalizatorji na hrbtu  

Ukanc - Pl. Zadnji Vogel - Vogel - Pl. Razor - Pl. Kal - Tolminski Migovec - Zeleni vrh - Škrbina - Snežna konta - Tolminska lakev - Krošnja - Govnjač - Gracija - Pl. na Kraju

Zjutraj sem šel z 9 totalizatorji na hrbtu iz Bohinja na Vogel (vmes postavil 2), potem sestopil na primorsko stran na Pl. Razor (še 2). Pozdravil krave, nato naprej do Pl. Kal, nato z močnimi pospeški naravnost na Tolminski Migovcec - začela je delovati konvekcija in izgledalo je, da me bo napralo, zato sem res letel. V megli, vrtinčastem vetru, vonju po dežju in nekaj kapljicah sem letel naprej proti grebenu. S figo v žepu -- če bi bil čisto pri pravi, bi že obrnil. Ni fajn hodit po glavnem grebenu na 2000 m nad bazo nevihtnega oblaka. :)



Ok nekako je šlo, čez Škrbino sem se spustil nazaj na bohinjsko stran (vmes postavil 1 totalizator) do mrazišča, zamenjal termometer, potem nazaj gor proti grebenu do 8. totalizatorja, nato naravnost na Spodnjo Komno. Začelo je deževati in grmeti. Ušel sem. Pošteno izmučen sem se zvečer privlekel na Pl. na Kraju in tam prespal.

0 odzivi

Objavite komentar