ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Nadaljevanje maratona - mrazišča osrednjih Julijcev  

Planina na Kraju - Lepa Komna - Dolina Triglavskih jezer - Hribarice - Vratca - Za Kopico - Pl. Ovčarija - Pl. Viševnik - Črno jezero - Komarča - Savica

Zgodaj zjutraj sem nadaljeval do mrazišč Lepe Komne in naprej do Triglavskih jezer; po celi dolini sem na srečo imel senco, zato sem bil na Hribaricah brez težav v manj kot 3 urah. 

Ledvička



Gor je bil še sneeeeeg!! :)


Izjemno zanimivi 0.5-1 m globoki jarki v snegu!


S cepinom v roki sem nato povlekel prečko na Vratca in se spustil na Pl. Ovčarija.


S Planine Ovčarija pa "na ful" do Savice - po eni bližnjici naravnost do Črnega jezera in nato čez Komarčo; 0:58. :) Vse skupaj 8 h, več kot 30 km. Še kako je pasalo pomočiti noge v mrzlo Savico!
Potem sem šel na v Emo na pašto in za konec še v mrazišča Pokljuke. Zvečer sem se doma samo še zvalil v posteljo. :)

0 odzivi

Objavite komentar