ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Jesensko-zimski Storžič  

Na hitro - iz Povelj gor, ura in četrt (torej bolje kot pred odpravama!! :) ). Noro lep dan, prava jesen, na vrhu mičkeno snega. 

Storžič



Ne, nisem si celo pot požvižgaval - le na vrhu. :)



Deloma zasnežen križ na vrhu



Filmček z vrha (tokrat veliko boljši kot včerajšnji z Zvoha :) )



Ukus po zimi na ~2050 m, zadaj malo bolj beli Julijci



Sestop je bil silno nevaren (blato, blato, blato), a vseeno sem bil po 2:10 spet pri avtu.

Zdaj pa v Domžale - z APZjem nastopamo ob 17 h. :)

2 odzivi

  • Blaž  
    5. oktober 2008 ob 17:34

    Dons sm bil tud jest gor sam mal bl zgodi tko da sem bil ob 11.20 že doma. Ja je blo pa fajn pa tud sončk je dobr grev.

    Lp Blaž

  • Unknown  
    5. oktober 2008 ob 20:51

    Jaz pa sem bila spodaj in sem gor gledala,sem moza malo v Preddvor peljala,da si je nabrav malo svezega zraka ker je v bolnici ,samo 3 ure je imel izhoda pa sva sla storzic in hribe gledat .Pol pa nazaj v klinicnega.Ja res je bilo fino toplo .Nadja

Objavite komentar