ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Na sneg na ZVOH  

Rečeno - storjeno! Pred Afriko sem rekel, da grem potem takoj na sneg. In ni mi bilo treba prav daleč, pa tudi počakati sem moral samo 24 ur. :)


Danes sem šel na Krvavec čisto od spodaj (~600 n. m.). Najprej so pljuča tako pekla, da bi najraje nehal dihati, čez čas pa sem prišel k sebi in bil pri zgornji postaji "jajc" navdušen nad časom - 42 minut. Gor je bil sonček in prijetno toplo, zato sem letel še naprej na Zvoh (1972 m); na ~1700 m sem prvič stopil na sneg, ki je bil nad ~1850 m strnjen in ga je bilo na vrhu ~4 cm. :) Gori sem bil še bolj navdušen nad porabljenim časom - 1:13. Torej le 6 minut slabše kot junija, jaz pa sem bil že čisto prepričan, da me je poletje premočno izmučilo ter Afrika polenina in da bom zato veliko počasnejši. NORO!!!!! 

Zelo nizko kvaliteten (bolje: nekvaliteten) filmček z vrha Zvoha - 3 leta star mobilec je prestal že marsikaj in ga komaj ohranjam pri življenju, zato mi noče več snemati normalnih filmčkov. :(
 


Malo sem se posončil, naredil snežaka in letel dol, da sem bil v vsega skupaj 40 minutah spet pri avtu. JEA!!!



Zdaj pa v Slovensko Filharmonijo - z APZjem bomo danes ob 19:30 tam izvajali "Messa a 4 vocci" - Giacomo Puccini. Jutri ob 17 h isto v Domžalah, sredi prihodnjega tedna pa v Mariboru! Vabljeni!!! Več na: http://www.apz-tt.si

1 odzivi

Objavite komentar