ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Prvič na terenu s tekmovalno turno opremo  

Bil je že skrajni čas za začetek (!) treninga. V soboto je prva tekma nove sezone in začetek Slovenskega pokala v tekmovalnem turnem smučanju na Jezerskem.

Vezi (96 g) sem lani kupil od Marjana, smuči letos od Nejca, pancarje v trgovini decembra. Tekaške palice sem "ukradel" doma, dres je pa tudi Nejc zrihtal iz Italije. Pa sem šel na Krvavec.

Z avtom do Kriške planine, tam sem se nato nekaj časa ubadal z vezmi, ki jih nisem takoj "pogruntal", a mi je le uspelo blokirati pancar (Scarpa) na vez (prirejeni Dynafit). Potem sem se odpravil kar tako v neznano navzgor in vlekel špuro v pršič. Tisti dober občutek ... :)

Lahka oprema me je takoj fascinirala, kako preprosto je hoditi!!! Skoraj kot v supergah v primerjavi z mojo siceršnjo opremo (Fritschi Freeride Plus, Garmont Endrophin, Movement Spark), a sem se preveč zagnal in so me pljuča začela zaustavljati. Ups, sem že pozabil, kako to gre. :)

Po malo širši poti sem šel do sedežnice, ki vozi proti hotelu na Krvavcu, nato pa kar naravnost gor. Super je šlo, tudi dres je bil ok - če ni pihalo, je bilo znosno toplo (-1 °C). Bil sem nad nizko, a pod visoko oblačnostjo, čeprav je bilo tam nekje daleč južno od Ljubljane sončno. Na Krvavcu sem zagledal nesteptani Zvoh in skočil še gor. Psi dobro prijemljejo tudi če niso po celi površini smučke, kar je bilo meni prej malo nepredstavljivo. Pa gre super!

Na Zvohu je pihal šibak do zmeren veter SV smeri, zato sem se hitro pripravil na smučanje. No ja, ne ravno hitro, bilo je prvič z novo opremo ... in je trajalo več kot s staro. :) Če bo tako na tekmah, grem raje kar s staro "navadno" turnosmučarsko opremo tekmovat. Potem pa prvi metri na novih smučeh (Elan Everest) - zanimivo. Imel sem občutek, da smučam po pancarju, smučke so plesale po svoje. Na srečo je bilo 20-30 cm pršiča in sem nadzorovano prišel do steptane proge, ni pa za prehvalit. Super za gor, slabo za dol. :(

Odsmučal sem do sonca na Plaži (resnično!), se spet pripravil na vzpon (tudi prepočasi!) in šel še enkrat na Krvavec. Moj "motor" se je začel od lani spominjati, kako je treba povečevati moč in kdaj zamenjati prestavo, tako da je šlo vedno lažje. Spust s Krvavca na dol do avta je bil spet bolj tako-tako, nisem ravno navdušen. Je pa za gor super! :)

Glavno spoznanje današnjega malo več kot urnega treninga je, da sem precej od lanske forme. Ali bolje - precej od forme med lanskimi tekmami. Lani sem (kot letos) ob tem času šele začel smučati bolj pogosto in formo sem stopnjeval tja do aprila, bomo videli, kako bo letos!

0 odzivi

Objavite komentar