ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Pospravit na Hribarice  

Po lovu na temperaturni rekord sem v našem najvišjem mrazišču pustil 2 klasična minimalna alkoholna termometra, ki si "zapomnita" najnižjo temperaturo. Nista moja in treba ju je bilo spraviti v dolino, zato sem se po 4 dneh spet odpravil proti Fužnarskim planinam. Tokrat sem bil za razliko od četrtka ("heavy and slow") "light and fast". Torej mini-nahrbtnik, 1 sloj oblačila, 1 rokavice, 1 kapa, brez čelade in (ne preberi) lavinske opreme, v tekaških pajkicah, tekmovalnih pancarjih in dolgi majici za tečt. :) Splačalo se je! Bil sem enkrat hitrejši.

In še taksi do pod Pl. Blato sem izkoristil! Tiste ceste sem imel že v četrtek+petek vrh glave, na ravnini me čevlji močno ožulijo in še starih ran nisem saniral.

Dopoldne sem tako štartal izpod Pl. Blato (serpentina pod previsno skalo) in hitro napredoval navzgor. Pri Pl. Dedno polje sem bil na poti malo več kot 1 uro, potem sem prišel stran od vseh inverzijskih celic (do tam gre pot skozi sama mrazišča ali pa iztoke zraka iz njih, zato je mraz) in na sonček. Vetra ni bilo, razmere za hojo so bile boljše kot 4 dni prej.

Na Vratcih sem bil v 2 urah, za prečko pod Vršaki sem pa tokrat izbral drugo taktiko - pse sem snel in se po robnikih elegantno zapeljal čez.


Kako lepo je šlo! :) Svoj brlog izpred 3 dni sem dosegel po slabih 3 urah hoje.


Šel sem naravnost v mrazišče do termometrov, ki so spet prinesli slabe novice - temperatura od mojega odhoda v petek sploh ni padla pod -35 °C, pa so bili pogoji za ohlajanje (glede na dosedanje meritve) idealni za -40 °C, tudi vetra ni bilo. Res čudno.


Pobral sem merilno opremo in se vzpel na vzhodni rob mrazišča.


Potem sem po sledeh dveh smučarjev smučal proti dolinici nad Jezerci, prvič sem šel tam (na priporočilo Roka).


Smučanje je bilo bistveno bolj razgibano kot za Debelim vrhom in bil sem navdušen.


Plazovi nad Jezerci




Celo nekaj pršiča je še bilo! Potem pa se je začela kalvarija - prečenje (bolje rečeno štamfanje) proti Pl. Krstenica. Ne grem več tukaj! :)



Ko sem končno dosegel planino, je bilo spet lažje in po poti sem odsmučal na Pl. Blato - pravi reli je bil to!


Ivje na drevesih na Pl. Blato




Po manj kot 5 urah sem bil spet pri avtu v dolini. Hribarice me ne marajo. ;)

0 odzivi

Objavite komentar