ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Preko mobilnika  

Zadnja lokacija:







Fotka ni moja!!! Ukradena z neta.

Samo poskus - očitno super deluje. Bom na ta način limal sveže info s terena. ;)

3 odzivi

  • Nejc M  
    3. februar 2009 ob 15:18

    Jaka, mi pomagaš in poveš kako se to nardi?
    Nejc M.

  • Jaka Ortar  
    3. februar 2009 ob 15:33

    Jaz sem tako nastavil, da imam telefon SE; poglej malo po netu (blogger, SE, W960i, P900). Na telefon skopiraš datoteko .sis, jo poženeš - namestiš vmesnik. Potem se prijaviš v mobile-blogger in narediš preusmeritev na že obsoječi blog. Ni težko - vodi te samo od sebe naprej. ;)

    Zdaj pa letim proti močno zasneženemu sredogorju za nekaj dni... se beremo! :)

  • Unknown  
    3. februar 2009 ob 17:14

    Ja Jaka krasno, cuvaj se , ko bos letel po snegu.
    Sem ti angela varuga poslala za tabo.SRECNO Nadja

Objavite komentar