ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

SVSO 365 ali 415 cm?  




Včeraj popoldne sem šel naokoli po Komni po smučini vojakov SV, ki so bili tu nekaj dni. Nad Pl. na Kraju sem izmeril visino snega zadnjega snezenja in SVSO (skupno višino snežne odeje). Novega snega je bilo tam kar 150 cm, starega pa pod njim se 265 cm. Zgornjih 40 cm je bilo povsem mokrih, pod tem pa pršič. Meritev sem ponovil 20 m niže pri Majerci - tam je bilo novega 100 cm, skupaj pa 365 cm. Razlike ne znam pojasniti. Komna se je tekom dneva otresla snega na drevesih, saj je sijalo sonce in temperatura je poskocila nad ledisce. Sneg se je ze toliko zbil, da se s smučmi ne udira pretirano. Popoldne se je pooblačilo, zapihal je zmeren jugozahodnik, ki pa na srečo ne more prenašati mokrega snega. Zvecer sem prestudiral pol knjige Politična geografija I., potem pa me je pobralo. Danes imamo megleno, piha zmeren do močan sunkovi jugozahodnik, rahlo sneži.

2 odzivi

Objavite komentar