ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Kobilja glava  

... popravni izpit (dnevnega vtisa) po obratu na Rodici.
Z avtom do Sel nad Podmelcem in še malo naprej po cesti, ki sem jo videl z Rodice, nato pa naravnost gor do snega in kar tako po gozdu na greben. Sneg? Hja, na popolnoma osojnih pobočjih še vedno nekaj cm pršiča (v zadnjih nekaj urah četrtkovih padavin se je hladilo), povsod drugod pa gnilec, da je veselje. :(

Na predvrhu (?) Kobilje glave me je prvič zadel JZ veter, ki pa očitno ni motil nekaj jadralnih padalcev.

S Kobilje glave je bil super pogled na Rodico


Zooooooom


... in nadaljevanje grebena proti zahodu


Medtem, ko sem bil na vrhu, je bordar uživaško odpeljal z vrha proti jugu kar 2x! :) (zadaj Soča - Most na Soči)


Takole pa se vidijo Kamniške Alpe, pred njimi Slatnik in Možic




Talni plaz na Črni prsti se je od včeraj že malo premaknil! POZOR!



Na Kobilji glavi sem s sondo izmeril 1.8 m snega.


Plazovi v Italiji - zanimiv pogled na posledice talnega plazu


Pri zahodnih sosedih se je prožilo še več kot pri nas


Morje


Čudovito se je videl Trnovski gozd s Čepovansko dolino


Izjemna bela piramida - Vogel

Padalci so se podili iznad Mosta na Soči pa tja do italijanske meje

Ostanki smučišča na Šentviški planoti


Smučarsko tihožitje 1


Smučarsko tihožitje 2


Vrh je danes obiskalo (za moje pojme) ogromno ljudi, sam sem bil le nekaj minut (od slabe ure)!

Sv. Marija - Ponikve (Šentviška planota)

Gori je pihal zmeren JZ veter, delno se je pooblačilo (visoka oblačnost prihajajoče fronte); odsmučal sem po severnem pobočju (gozd) in v popolnoma senčnih legah do 1350 m še smučal po pršiču! Potem se je začela kalvarija. Sneg je bil vedno bolj moker, na ~1200 m sem prišel do napok talnih plazov in pod nogami se mi je obilno plazilo ... prediralo se je skoraj do tal! Zelo previdno sem - opirajoč se ne veje dreves - smučal proti avtu. Groza.
Smer vzpona (rdeča) in spusta (rumena); fotka je nastala danes na grebenu Rodice.

Še najboljše je bilo smučati tik nad snežno mejo, kjer v gozdu ni bilo toliko sonca in je bil sneg precej dober (kompakten).
Kobilja glava je res krasen razglednik, škoda le, da me je tokrat spet "tepla" pozna ura.

1 odzivi

Objavite komentar