ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Trolko za zajtrk, dieta pod Planjavo  

Ja, že okoli 8 h sva z Blažem odsmučala z vrha Begunjščice, potem ko sva zapravila skoraj 1 uro v desnem izstopu Trolka; mokast sneg na povsem podrtem terenu (tam smo že lani z Alešem in Borom praskali doooolgo predolgo). Blaž je odsmučal po Šentancu, jaz pa po smeri pristopa - Trolko, IV. Kolikor vem, je bila to ena redkih ponovitev, saj smer ponavadi ni narejena. Tokrat sem v grapo vstopil na vrhu Vzhodne grape in nato prečil v grapo, po kateri poteka Trolko. Super razmere!

Blaž, zadaj Šentanc



Nad Zelenico



Vstopni skok Trolka



Srednji in zgornji del - originalno gre smer po vesinah desno mimo opasti ...



... kjer pa sva naletela na res porazne razmere.



Sledil je sestop v grapo in vzpon prek levega izstopa - po zg. delu Vzhodne grape



Zgornji del Vzhodne



Zelo zelo pomrznjeni metri



Vrh



Sredi Trolka



Pogled na začetek Trolka iz Ipsiolona (Grapa Y)



Modra je Osrednja grapa, zelena je Grapa Y, rdeča original Trolka, z oranžno pa sem označil svoj spust.



Potem pa v Logarsko dolino, kjer sva z Dolgonogim Jegličem :) obrnila tik pod steno - bučman sem v hitenju doma pozabil matičarke in sistem za varovanje. Pa drugič!


3 odzivi

  • Anonimni  
    23. marec 2009 ob 21:22

    HAHAHA, faaaak. A gresta jutri še enkrat v Logarsko?

  • Nejc  
    23. marec 2009 ob 21:41

    Čestitke za Trolka. Če imaš kako dobro fotko zgornjega dela (z vrisano smerjo), se priporočam. No, verjetno boš itak še kej objavu ... Lani sem namreč tudi sam nekaj praskal tam gor in je bla strašno lepa linija. Pa nimam nobene pa,etne fotke, da bi se spomnu, kje točno sm bil :)

    Kaj sta mislila pa v Logarski lezt?

  • Unknown  
    24. marec 2009 ob 10:33

    Ja to se pa naredi,če človek hiti.Jaz sem v soboto pozabila dereze za na Porezen in sem tudi zaradi tega večkrat bila na zadnji plati.
    Ha ha ha te že "tete Roza "obiskuje.
    Pa srečno naprej.Nadja

Objavite komentar