ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Izjemno ivje na Fužnarskih planinah  

V četrtek sva bila z očetom v Fužnarskih planinah, saj sem nameraval v soboto na Hribarice in računal sem, da bo treba narediti špuro prav iz doline. Da ne bi bilo preveč za soboto, sem želel potegniti špuro do Pl. Blato že v četrtek. Pa sva šla ... a na koncu je bila cesta do Pl. Vogar steptana za sankače, naprej proti Pl. Laz pa že zelo dobra špura. :) Eh. Sva pa zato imela več časa in energije za opazovanje izjemnega ivja med 1100 in 1200 m!





Iglice so štrlele od vsepovsod, seveda ni bilo sapice vetra. Če sem le malo pihnil, je vse padlo dol.







Kakšna pravljica ... ne vem, ali sem kdaj že tako zelo pazil, da se ja nisem "butnil" v kakšno drevo. Škoda bi bilo porušiti to krasno sceno!













Naprej proti Pl. pri jezeru sva morala špuro vleči sama.



Pl. Dedno polje





Nad Pl. Dedno polje sva na ~1700 m pokukala nad nizko oblačnost, a se je zgoraj že nabrala visoka, od JZ pa se je silila že srednja. Mrazišče Bela glava sva tako dosegla v difuzni svetlobi.





Nadaljevala sva prek grebena Bele glave naravnost proti Pl. Ovčarija nekje v območju poletnih bližnjic.



Gori se nama je odprl čudovit pogled na drugo stran!



Še bliže - Planina Ovčarija, levo na koncu megle pa mrazišče Vrtec.

Po pravem pršiču sva odsmučala na Planino Ovčarija.



Potem pa še malo gor pa malo dol - kaj čmo, pač imamo veliko krasa. Do avta sva prismučala že v temi.

0 odzivi

Objavite komentar