ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Lipanski vrh  

Precejšnja nevarnost snežnih plazov in mraziščarski opravki so me usmerili na Pokljuko. Izpred Pl. Javornik sem po fini špuri mučil pse proti Pl. Lipanca in preklinjal spreminjajoče se razmere. Na soncu je bil sneg ojužen, zato so bili psi mokri, v senci pa je bilo očitno pod 0 °C in zato so psi popolnoma zamrznili in niso več prijeli. Po čiščenju pa sem dobil rekordne cokle, kaj takega pa še ne. :)



Po skoraj vsej dolžini smuči do 15 cm na debelo ...



A ni bilo kaj in do vrha Lipanskega vrha sem se nekako prešvercal.



Dan je bil res lep in nekaj fotk je treba prilimati.



Šija



Plaz v steni Rjavine



Veliki Draški vrh



Zamet na Debelem vrhu



Spustil sem se proti JZ do roba gozda in tam naredil prerez snežne odeje, ki je pokazal, da je bil tam sneg precej stabilen. Presenetljivo stabilen.



Vrnil sem se na vrh in odsmučal po smeri pristopa, a namesto proti Pl. Javornik zavil levo proti Medvedovi konti. Spust sem zaključil na njenem dnu, kjer sem pobral podatke. Sledil je še vzpon nazaj čez južni rob konte in spust do Pl. Javornik.



Postaji na dnu Medvedove konte



Pl. Javornik


0 odzivi

Objavite komentar