ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Poskus pod pl. Blato  

Ker je v zadnjih dneh zapadlo kar nekaj novega snega (50+ cm), sem se danes namenil proti Fužinskih planinam -- v gozdu pa res ne bi smel biti izpostavljen nevarnostnim novega snega.

Pozno dopoldne sem se odpravil iz Stare Fužine proti planinam; nekaj časa je bila cesta še zorana, kar sem seveda s pridom izkoristil.


No na ~680 m pa je bilo konec in od tam sem moral po gozdni cesti proti pl. Blato in pl. Vogar nadaljevati peš; seveda sem bil tu prvi po sneženju in udiralo se mi je, kot se spodobi (snega je bilo na ~680 m 60 cm). Na cesto je viselo veliko dreves, nekaj se jih je tudi podrlo.




Le počasi sem napredoval in se spraševal o smiselnosti svojega početja... Mimo te stene sem švignil z vso razpoložljivo hitrostjo...


...tole drevo na vrhu stene mi sploh ni bilo všeč :-)


Vedno bolj mi je bil všeč pogled nazaj.


Na razcepu ceste pred pl. Blato (~1100 m) sem imel dovolj; bila je že pozna ura (krepko čez poldne) in ob tako počasnem napredovanju se ne bi mogel pred nočjo vrniti z Ovčarije nazaj na gozdno cesto, ponoči smučati sam v gozdu pa ni najbolj pametno. :-(


Tu sem naredil prerez snežne odeje.


Snega je bilo 70 cm, 20 cm južnega, 50 cm pršiča čez.


Ko bi bil vsaj spust nazaj v dolino kaj spodobnega... Snega je bilo toliko, da sem lahko ril le po svoji sledi, ki sem jo naredil med vzponom, a še vedno sem se moral potiskati. :-(


Smuke torej sploh ni bilo in kar malo razočaran sem se vrnil do avta.
Pogled nazaj proti zgornjemu delu doline Suhe


Hitro sem se posušil, skočil v trgovino, nato pa se zapeljal do Savice in šel na Komno. :-)"

0 odzivi

Objavite komentar