ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Kristalno dopoldne na Ratitovcu  

Prtovč - Razor - Ratitovec (Altemaver)

Potem ko sem v tem tednu povozil že pršič na Blegošu in Poreznu, sem moral še na njunega najvišjega soseda. :-D

Zjutraj sem štartal iz vasi Prtovč proti krnici Razor; prvih ~50 m nad vasjo sem še moral peš, potem pa sem lahko nadaljeval s smučmi. Pod krnico Razor je bilo novega snega že okoli 40 centimetrov in z užitkom sem nadaljeval proti Gladkemu vrhu. Zgoraj je bilo pobočje spihano in ledeno, tako da sem moral hoditi precej previdno. Obdajala me je prava zimska idila.



Ker sem bil pri koči dovolj zgoden, sem se odločil, da bom končno enkrat nadaljeval do najvišjega vrha Ratitovca (Altemaver, 1678 m), ki ga doslej še nisem obiskal. Po trdem grebenu sem nadaljeval proti zahodu, se izogibal kloži in fotografiral belo okolico. Vrh me ni posebno navdušil -- to je precej neizrazita vzpetina na širokem hrbtu, ki se nadaljuje proti Soriški planini. Vrnil sem se na Gladki vrh in se spustil proti Prtovču; sprva sem sledil smučinam ob VJV grebenu, nato pa zavil levo po strmem pobočju proti Razorju. In naletel na pršič! :-D Super smučarija se je nadaljevala po gozdu do ~1300 m, niže so se mi začele delati cokle in treba je bilo pohiteti. Do Prtovča sem smučal po ~20 cm južnega snega na travi, kar pa se je izkazalo za kar dobro smučarsko podlago.

FOTOGALERIJA (22)

0 odzivi

Objavite komentar