ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Ko te misel na medveda podi po Fužinskih planinah  

Nad pl. Hebed - pl. Viševnik - pl. Ovčarija - Čez Prode - Koča pri Triglavskih jezerih

Danes sem po končanih terenskih vajah na Gorenjskem nadaljeval z raziskovanjem ledeniško-kraškega reliefa -- čez kras Fužinskih planin sem letel do Triglavskih jezer.

Na vsaki aprilski turi v Bohinju sem opazil sledi medveda; ponekod so to bile velike sledi ene živali, okoli pl. Osredki pa celo velike in manjše sledi -- morda je v Bohinju letos medvedji naraščaj!

Misel na to mi ni bila nič kaj všeč, ko sem ob petnajst čez šest (18) začel hoditi z gozdne ceste pod Pršivcem proti pl. Viševnik. Nekaj časa sem še vztrajal peš, pri prvem "večjem" snegu pa sem začel goniti pse. Nekajkrat sem moral smuči sneti, od brezna pri Gamsovi glavici naprej pa je bilo več snega. Do pl. Viševnik sem se elegantno spustil s smučmi, potem pa peš nadaljeval po povsem kopni prečki (letna pot) JZ pobočja Grive. Zgoraj sem spet skočil na smuči in se jih nisem znebil do prehoda Čez Prode. Tam sem bil že razmeroma pozno, sonce je že zašlo, medved se je najbrž že odpravljal na potep. :-D
Po kopni poti sem bil hitro nad Lopučniško dolino, prestrašil belega zajca in se (spet s smučmi) prebijal proti koči. Dosegel sem jo po 2 urah hoje -- kaj naredi medved! Dvojno jezero je bilo le še deloma zaledenelo, koča je bila seveda zaprta, zato pa sem šel v zimsko sobo.
In bil prijetno presenečen! Soba je namreč precej lepo urejena, notri je vse potrebno za prenočitev (s seboj nisem imel nič posebnega za spanje), le polhi so malo preizkušali mojo potrpežljivost.

FOTOGALERIJA (5)

0 odzivi

Objavite komentar