ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Z Zgornje na Spodnjo Komno  

Koča pri Triglavskih jezerih - Dom na Komni - pl. Govnjač - Tolminski Kuk - Mali vrh - Dom na Komni

Še pred soncem sem se odpravil iz zimske sobe, sneg je ponoči lepo pomrznil, tako da sem kar prismučal na pl. Lopučnica. Potem sem moral nekajkrat sneti smuči, da sem prišel do Doma na Komni. Tam sem počakal ostale mraziščarje in Roka, sledilo je pobiranje podatkov v mraziščih. Teja, Andrej, Rok in jaz smo se odpravili na Spodnjo Komno, ostali pa na Lepo. Po skoraj eni uri rušenskija (prebijanje čez rušje s smučmi na nogah/v rokah vključno z metanjem smučarske opreme čez manjše skoke) smo prišli do medvedovih sledi v Krošnji in jim sledili prav do pl. Govnjač. S pl. Govnjač smo se vzpeli na sedlo Planja pod Tolminskim Kukom (2085 m, prvak Spodnjih bohinjskih gora); Andrej, Rok in jaz smo se lotili Kuka, Teja pa se je javila za fotografinjo smučarskega spusta s Kuka -- zato je šla na Vrh Planje.

Severozahodno pobočje Tolminskega Kuka naj bi bilo po ljudskem pričevanju ob ustrezni zasneženosti strmo okoli 60°, kar se je žal izkazalo za neresnico; na najbolj strmem delu morda seže čez 50°. Po ravno še dovolj zasneženih prehodih smo se vzpeli na vrh, kopno je bilo le območje škrbinice. Z Rokom sva z vrha tudi odsmučala; ocena smeri bi bila po težavnosti nekje okoli IV-, 50m S5, v območju škrbinice sva morala ~10 višinskih metrov peš navzgor. Imela sva super razmere, kar je opazil tudi Andrej in skupaj smo še dvakrat "povozili" spodnjih 100 m pobočja.
Teja in Andrej sta se vrnila h koči, z Rokom pa sva se lotila še zahodnega pobočja Malega vrha; tudi to je zgoraj prijetno strmo (okoli 40°), naletela sva na nepredelan sneg, tako da se je precej plazilo in prav zanimiv občutek je smučati po reki snega. "Povohala" sva še razmere na klasični turnosmučarski destinaciji -- sedlo med Malim in Zelenim vrhom. Pobočje je bilo še super zalito, sneg nepredelan, a izredno lepo smučljiv. Spust v konto pod Zelenim vrhom je bil zaradi odlični razmer eden izmed vrhuncev sezone, nekaj metrov "štamfanja" proti pl. Govnjač tako ni bil noben problem. Prismučala sva do daljnovoda pod Domom na Komni -- kopno pot do koče sva prehodila že skoraj v temi.

FOTOGALERIJA (21)

0 odzivi

Objavite komentar