ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Na Gradico po sneženju  

nad Rutom - mladinska koča - Gra(Ro)dica
Ponoči se je zjasnilo in dopoldne sem se z vespo odpeljal proti Rutu; pri lovski preži je bilo vožnje konec, nadaljeval sem peš s smučmi na nahrbtniku. Pod mladinsko kočo sem skočil na smuči in nadaljeval po žlebu nad kočo, potem pa sem se zaradi novega snega raje držal mulatiere. In po njej elegantno smuknil na greben, ki je bil spihan do stare trde podlage, tako da sem lahko hodil brez težav.



V dobri uri sem bil na vrhu v pravi zimski idili!

Klikni na sliko za polno velikost!

Hribi so bili še lepo pobeljeni, sonce je sijalo in smuka do sedla je bila 1A. Dokler je še sijalo sonce (za popoldne je bila napovedana pooblačitev, ponoči padavine), sem skočil še enkrat na vrh in smučal nazaj na sedlo, potem pa se mi je zdelo neumno, da bi delal gaz le za enkratni vzpon -- pa sem šel še enkrat. In ni mi bilo žal -- sneg je bil na zahodni strani še suh! Potem se je hitro pooblačilo in po smeri vzpona sem se spustil skoraj do vespe.



Saj se ve, kje je najlepše!

FOTOGALERIJA (20)

0 odzivi

Objavite komentar