ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Še na Rodico  

nad Rutom - mladinska koča - Rodica

Opoldne sva se z očetom že vrnila z Novega vrha in res je bilo škoda iti že v dolino. Tako sem se sam odpravil naprej proti Rodici; tokrat sem šel kar po mulatieri vso pot do grebena.



Lepo so bile še vidne moje sledi izpred 2 dni, tokrat sem imel še boljše vreme. Na vrhu skorajda ni več pihalo, na prisojnem pobočju pa je sonce že precej ojužilo sneg. Želel sem smučati po t.i. "runžni" naravnost proti mladinski koči, a se mi je po 2 zavojih z vrha Rodice sprožil plaz južnega snega, ki se je na poti navzdol le še širil in pospeševal. Na koncu je imel že prav srhljivo hitrost in maso, nisem prepričan, da bi tolikšna kinetična energija lahko pomenila kaj dobrega. Plaz je tudi "razkril" skale na pobočju (te so bile prej nesramno skrite pod mehkim snegom), zato sem raje poštamfal nazaj na vrh in odsmučal po smeri pristopa.



Še vedno se prismučal do nekdanjega balinišča pod mladinsko kočo, tokrat res vesel, da sem živ in zdrav.

FOTOGALERIJA (13)

0 odzivi

Objavite komentar