ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Skok na Storžič  

Povlje - pl. Javornik - Storžič

Da se ne bi preveč zaležal, sem sredi dneva skočil na Storžič; štart pri kraju Povlje, potem po lepi gozdni enakomerno strmi stezi na pl. Javornik. Po poti sem splašil (pa ne nalašč!) 2 gamsa in srno, drugega nisem videl. Prve krpice snega so bile nad pl. Javornik, kakih 200 m JZ grape Storžiča bi se še dalo smučati, letna pot pa se snegu skoraj povsem izogne -- le dvakrat sem moral prečiti po snegu. Na približno 1900 m sem prišel v meglo, na okoli 2000 m pa sem zaradi nevihtnega groma samodejno obrnil in začel sestopati. Do tu sem hodil točno eno uro, sestopal pa skoraj enako dolgo; tudi vreme je prav lepo zdržalo, niti enkrat ni več zagrmelo.

"Ziher je ziher!""

0 odzivi

Objavite komentar