ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Zvečer na Begunjščico  

Ljubelj - Šentanski plaz - Begunjščica - Osrednja grapa

Po faksu in pripravah na naslednji dan (tura) sem skočil na Ljubelj in 15 do šestih štartal proti Begunjščici. Do zgornje postaje spodnje sedežnice sem lahko hodil še peš, od tam naprej pa po odlični smučini po Šentanskem plazu navzgor. Topel veter je ravno prav grel, sneg je bil razmeroma trd in v uri in četrt sem bil na vrhu. Spustil sem se po Osrednji grapi (III+, zgoraj 150m S4, vir: M&M); prehod z vrha je bil ravno še dovolj zasnežen, v grapi je bilo še več kot dovolj snega. Še dobro, da je bila tolikokrat presmučana in je bil sneg zdrsan -- pod grapo sem imel gnilec, da bi potreboval plavutke. Sem ter tja sem naletel na boljši sneg in se po desni strani pretihotapil prav do ceste. Super hitra turca!"


0 odzivi

Objavite komentar