ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Na Jelovici leto dni po velikem vetrolomu (29. 6. 2006)  

"Precej zgodaj sem se vrnil s Kanjavca, za kar sem bil kaznovan -- že na cesti do Bohinjske Bistrice je bila nora gneča. Ker na relaciji Bled-Savica včasih skoraj znorim zaradi gneče, sem jo tokrat mahnil ČEZ -- na Jelovico in na drugo stran v Selško dolino (v Železnike). Spotoma sem zavil še na območje lanskega vetroloma na Jelovici, ki sem si ga ogledal že nekajkrat.














Sedaj so območje že očistili, večina lesa je tudi že tam čez severno mejo (v Avstriji), vse ceste pa vendarle še niso prevozne zaradi strojev (žičnice ipd.). Spet sem bil pretresen nad močjo Narave.












Več o vetrolomu:
Zavod za gozdove Slovenije
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
Zavod Republike Slovenija za varstvo narave
Uradna karta vetroloma

0 odzivi

Objavite komentar