ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Na Kanjavec po kondicijo in ekstremne temperature  

Še isti dan (30. 6.) sem se po vrnitvi iz italijanskih mrazišč odpravil v Bohinj -- proti Kanjavcu. Čez Komarčo sem bil en-dva-tri, Za jezeram sem v koči povprašal, ali je Zasavska koča na Prehodavcih odprta, in takoj letel naprej. Bližala se je noč in prav pravljično je bilo v Dolini v večerni samoti. Svizci so žvižgali, gamsi pihali, jaz pa sem hitel proti koči; že precej pozno (malo pred 22. uro) sem prišel do nje.

Zjutraj sem še pred vsesplošnim"" vstajajnjem krenil naprej proti Hribaricam in dobro uro kasneje zaključil na vzhodnem vrhu Kanjavca.

Prehodavci




Nad Hribaricami




Hribarice


Na vrhu


Zgoraj je bilo skoraj brezvetrje in prav idiličen je bil zajtrk tako visoko nad dolino. :-D
V miru sem sestopil do dna mrazišča in odčital temperature -- [size=14">v zimi 06/07 je bilo najmanj -36,5°C! :D Toliko niso izmerili to zimo nikjer v Alpah.[/size">


Malo sem popravil napol podrti kol (sneg je postajo dobro zdelal) in se čez Vratca spustil v dolino Za Kopico.




Zgornji del Doline triglavskih jezer


Jezero


Vratca


Iz konte pod Belo glavo sem kar po svoje (oz. po nekdanjih pastirskih stezah?) nadaljeval proti Tičarici in nato po gozdu naravnost na pl. Ovčarija.





Dejavni svizvci


Murka


Proti Kopici


Planina Ovčarija od daleč


Nekaj krav na planini je poživilo podobo planine z razpadajočimi stanovi...






Še ena konta na poti


Sestopil sem čez pl. Viševnik in po VEDNO vlažni poti proti Črnemu jezeru; na strmini nad Črnim jezerom sem zaslišal glasbo... "Ne, saj to ne more biti, saj smo v parku." Ah kje, ko sem se bližal jezeru, je glasba (kot da bi gledal Kekca :-D ) postajala še glasnejša. In glej ga, zlomka -- pri jezeru je nemško govoreči planinec igral na alpski rog. Ricola!! Tudi njegov sin se je nekaj mučil, vse skupaj pa je prav glasno odmevalo po Lopučniški dolini. Gamsom je bilo gotovo všeč!

[size=14">(klikni na fotografijo za video! -- 1 minuta)[/size">

Sestop čez Komarčo kot vedno -- "ja kdaj sem pa to prehodil gor grede?"...

0 odzivi

Objavite komentar