ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

S kolesom do čudovite mavrice na Šmarni gori  

Po celodnevnem prekladanju (+arhiviranju) gigabajtov fotografij me je zvečer prijelo na bicikel -- po dooolgem času na gorskega in to v smeri proti Šmarni gori.

Ko sem se začel vzpenjati iz Zavrha, se je na levi (severu) pokazala luštna mavrica, za Šmarno goro pa je grmelo (radarska slika je opozarjala na obsežen nevihtni sistem nad osrednjo Slovenijo).

Kolesarski vzpon sem srečno prestal, dvakrat mi je zmanjkalo zaleta in sem se moral ustaviti, sicer je cesta ravno prav "našponana".

Na vrhu pa... WAAAW! Izjemna dvojna mavrica od tal do tal, zadaj pa rumeno obarvane dežne zavese nad Ljubljano. Res pocukran pogled, jaz pa sem imel s seboj seveda le bidon z vodo. :-(
Na srečo nas je v pogledu na mavrico uživalo več, gostilničar Miha jo je "pritisnil" z mobitelom in mi prijazno poslal fotografijo, hvala! :-)


foto: Miha -- Šmarna gora

Kako nori pogledi bi šele navduševali "kotlinarje", če bi bila na Gori kaka spletna kamera! :-)

Malo je rosilo, mavrica je začela izginjati in počasi sem se odpeljal proti dolini (ki je v bistvu kotlina); v gozdu je bilo že precej temno, a luči še nisem potreboval.

Malo pod sedlom sem naletel na planinca Lovra, ki je z vrha fotografiral mavrico s fotoaparatom; bil je tako prijazen, da mi je fotografije poslal po spletni pošti, hvala!








V "rahlem rosenju" sem se pripeljal domov; še dobro, da me je "prijelo" za na bicikel -- splačalo se je! :-)

Oče je od doma fotografiral mavrico nad Grmado in čudovit večerni prizor na zahodu, hvala!




Pogled na zahod

0 odzivi

Objavite komentar