ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Tek na Gradico  

nad Rutom (~1150 m) - Rodica
Včerajšnje kolovratenje okoli Škrlatice (predvsem pa hiter vzpon nanjo) je pustilo posledice -- bolečine v nogah. :( "Klin se s klinom zbija" in zato sem sredi dneva skočil na Rodico; prvih 200 m (do t.i. mladinske koče) sem pregonil s kolesom, nato pa skorajda tekel proti vrhu. Ubiral sem najbolj direktne možne bližnjice, vmes pa užival v pogledu proti primorski strani -- lepo se je videlo tudi morje.

Baza oblakov je bila na ~1800 m, zato sem bil malo več kot zadnjih 100 m v megli -- danes me to ni prav nič motilo, saj so bili tako pogoji za vzpon "na ful" idealni. :) Na srečo ni skoraj nič pihalo in na vrhu sem bil odkrito presenečen nad porabljenim časom za vzpon -- tričetr ure. Svašta. :)


Iz Grape so me klicali na kosilo, zato je bil tudi sestop ekspresen in k avtu sem se vrnil po uri in 10 minutah. Kaj "vse" se da narediti v dobri uri! :)
Bolečin ni več, kosilo je pa tudi zelo teknilo. :)

0 odzivi

Objavite komentar