ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Dveurni Storžič  

Povlje - "Po žlebu" - Storžič (oz. malo pod vrhom)

Danes po faksu :) sem skočil na storžiške strmine. Ob pol štirih sem začel hoditi iznad Povelj in na ~800 m prebil inverzijo ter s tem nizko oblačnost.


V žlebu sem moral na nekaj mestih čez moker sneg (največ do kolen), a je bilo še razmeroma varno. Na ~1700 m je čez grapo teklo 21!! gamsov, ki se niso prav nič zmenili za samotnega obiskovalca. :)

Malo pod vrhom (~200 m) pa sem prišel do novega snega -- ta je bil na travah tako naložen, da bi bila hoja s supergami že malo prehudo tveganje. Tu sem pogledal sončni zahod (16:50) in nato sestopil v dolino.


Sončni zahod za Ratitovcem


Proti Ljubljanski kotlini: iz oblakov štrli Tošč, zadaj Trnovski gozd. Vidljivost je bila odlična -- istrsko Učko sem videl brez težav!


Večerno nebo se je za nekaj trenutkov zelo lepo obarvalo.




(neverjetno beli) Julijci


V dolini se že dela megla :(


Kontrastni oblaki nad Ratitovcem


Prejšnji teden so že leteli plazovi!




Tudi nekaj takih velikih snežnih kep se je privalilo po žlebu. Sneg je presenetljivo takoj po sončnem zahodu že pomrznil in bil precej bolj nevaren kot ob vzponu -- zato pa bi se dalo zgodaj zjutraj gotovo smučati s Storžiča! :)


V gozdu sem že imel skoraj popolno temo, baterije v čelki pa so bile že bolj kot ne prazne ... še dobro, da je pot speljana v najbolj logični smeri, sicer bi se še vedno iskal. :) V dobre pol ure sem že bil v dolini, tema.

0 odzivi

Objavite komentar