ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Sredi ognja snežnih topov na Krvavcu  

sp. postaja gondole - Veliki Zvoh

Vaje na faksu, zunaj pa takooo lepo vreme. Popoldanska predavanja so odpovedana, zato imam do večernih vaj časa točno 5 h in 50 minut. :)
Hitim domov in nato dobre pol ure "cincam", kam naj grem ... nujno več kot 1200 m, ne preveč vožnje. Zakaj pa ne kar na Krvavec (kasneje sem poračunal, da je bilo tam celo 1500 m vzpona!)? ;) Pa mogoče nazaj grede s kabinsko žičnico ...

Ob 14 h sem že bil na sp. postaji kabinske žičnice, kjer so mi pri okencu povedali, da naprave trenutno ne delajo. Bo treba kar peš dol. :(
Zagrizel sem v klanec nad parkiriščem in precej hitro napredoval. Bilo je še jasno vreme (za popoldne je bila napovedana zmerna pooblačitev) s temperaturo tam okoli ledišča. V tričetrt ure sem začuden stopil na sneg -- umeten seveda! :)



Sredi travnatih pobočij so se vile bele proge. :)

Mimo snega in okoli snežnih topov (joj je bilo tam mraz!) sen nadaljeval proti Zvohu, saj "ura za obrat" še ni bila tako blizu... In uspelo mi je priteči na Veliki Zvoh v uri in četrt. Fino-fajn! :)

Z vrha se je super videlo naokoli; visoka oblačnosti ni prav dosti motila vzdušja in za zadovoljstvom sem "pofočkal" Snežnik, Učko, Krn... :)



Kočna in Grintovec



Kalški greben, zadaj Kočna-Brana



Streha



Jesen nad Kokro



Vrtača, Palec in Veliki Klek v ozadju


Kamniški vrh



Svetleče ceste ~1600 m pod mano



Orožje žičničarjev na delu



Vse okoli po Krvavcu je snežilo :)



Nad Plažo pa so bili celo snežni gejziri!



Kakšno zimsko idilo lahko naredijo, prav neverjetno.



Košuta



Jože, požen, mi smo prpravlen\'!



Zima-pomlad ali jesen-zima?



Nekdo je že veselo vijugal po pršičku! :)



Na enem izmed smučišč



Sonce skozi umetni sneg.



Kakšen užitek je bilo drsanje po umetnem snegu!!! :) Hitro sem bil spet "na dnu" smučišča in se uspešno prebil tudi čez ~900 m gozda do doline. Večerne vaje sem pa tudi ujel! :)

0 odzivi

Objavite komentar