ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Kofce gora  

Matizovec - Kofce - Kofce gora

Od Matizovca proti Kofcam sem se še malo bal, kako bo s smuko, nad Kofcami pa je že izgledalo bolje. :)



Pogled na jug je bil fantastičen!



Sneg je bil zaradi močne temperaturne inverzije (zgoraj +5°C) in sonca med ~1400 in 1700 m južen, više pa spet suh. Vzpel sem se po grebenu s Kofc na Kofce goro.

Visoke Ture



Po uri in pol hoje sem bil na vrhu in odsmučal po grapi proti JZ; ves čas sem imel zaradi klože zelo zoprn občutek, raje sem se držal prav pri robu napihanega snega. Kjer klože ni bilo, se mi je udiralo do kamnov in tako sem moral sklepati kompromise (kar pa ni vedno najbolje).

Kofce



Tik nad Kofcami je bil sneg še najboljši in mi je dovolil nekaj uživaških zavojev, tudi travnik pri domačiji Matizovec je bil v najboljšem razredu. Ostalo pa bolj za silo. :(

0 odzivi

Objavite komentar