ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

V vidljivosti malo čez smuči nad Pokljuko  

Rudno polje - Viševnik - Osrednja grapa - Studorski preval - Veliki Draški vrh - Srenjski preval - Rudno polje

Danes dopoldne sem gledal različne meteorološke produkte in se oprijel vsake bilke, ki je kazala na popoldansko razjasnitev v višinah (bolje visokogorju)... :) Iz višjih delov atmosfere naj bi prodiral bolj suh zrak, pozabil pa sem pogledati temperaturni gradient in ravno ta je "pokvaril" načrte -- konvekcija ni počivala in prožile so se plohe. :(

Pol ure čez poldne sva z očetom štartala z Rudnega polja proti Viševniku; on je ciljal na Srenjski preval, ja pa najprej na Viševnik in še precej naprej. :) S smučmi na nogah sva se po dobri smučini hitro vzpenjala proti Zlatim vodam, jaz sem šel tam levo, oče pa desno. Na ~1800 m sem prišel v meglo, po slabi uri pa je na vrhu Viševnika že malo padalo babje pšeno. :( Kaj je zdaj to?!



Z vrha sem na smučeh bolj kot ne tipal proti Srenjskemu prevalu in iskal začetek Osrednje grape (III+, mesta S4+, vir: M&M), trikrat sem v gosti megli naredil dolge prečke z enega na drug konec pobočja, da sem le našel smučine in se jih prijel. Sneg je bil sicer zelo dober, zmrznjen predelan. :) Šele ko sem prišel iz megle, sem videl, da sem v pravi grapi; pred leti sva z očetom že smučala tu, a je bilo bistveno manj snega. Tokrat se mi je spust zdel otročje lahek in hitro sem bil na Jezercih. V gosti megli sem nato nadaljeval proti Studorskemu prevalu in se vsakih nekaj metrov podpisoval v sneg -- da bi oče vedel, da sem šel naprej. :) V megli sem skorajda zgrešil preval, a sem to hitro začutil in popravil smer... od tam sem pogledal posnetek z mrežne kamere na Kredarici in poklical kolega meteorologa ter se naposled odpovedal "višjim ciljem". :( Do vrha Velikega Draškega vrha sem se držal sledi predhodnikov, bilo je tako trdo, da brez srenačev ne bi mogel gor. Po dobrih 2 urah hoje sem prišel na vrh -- bilo je brezvetrje, padalo je babje pšeno + sneg, vidljivost manj kot 5 m. Hja super. :(



Hitro sem pripravil glavno orožje za meglene dni -- GPS modul, a razočaran prebral, da so ukinili možnost uporabe aplikacije Naravovarstveni atlas za mobilnike. In to v najmanj primernem trenutku. :( GPS mi torej ne bo nič pomagal...
Previdno sem smučal nazaj približno v smeri vzpona (ne bi znal povedati, kje je bilo to), dokler so bile zraven sledi, je bilo vse ok. Sneg niti ni bil tako napačen, nasprotno -- zelo dober, trd. V dolini proti Jezercem je bilo celo nekaj pršiča. :) Sledil je vzpon na Srenjski preval po nenormalno strmi smučini, kar pa me ni niti ni motilo; malo pod sedlom sem dobil zvezo z očetom, ki je bil že na Rudnem polju -- zaradi megle je na prevalu obrnil.

S prevala sem odsmučal na severno stran Viševnika in imel nekaj 10 m celo pršič! Nato sem se prijel očetove smučine in pripeljal na Zlate vode; grapa proti smučišču je bila grdo zdrsana, prav težave sem imel s smučanjem tam. :( Smučišče pa sveže steptano, super!

Po treh urah in pol rezanja megle sem prišel do strelišča. :)

0 odzivi

Objavite komentar