ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Fantastična Črna prst  

nad Stržiščem - Črna prst

Še pred obveznimi vajami na faksu sem skočil na Črno prst; južno "smučišče" gledam že nekaj let, a nikoli se ga še nisem lotil v snegu.

Ob 8h sem krenil iznad vasi Stržišče; po gozdni cesti sem pritiščal do ~980 m, naprej je bilo preveč snega. Marca 06 je plaz (ki je s Črne prsti priletel prav do vasi!) precej "preuredil" gozd, zato sem imel med vzpenjanjem s smučmi na nahrbtniku kar veselo ... :)



V gozdu sem se čudil zvončnom in trobenticam, nad mano je lajal srnjak, pod mano krulile svinje; pestra druščina.





Plazovina se je zajedala precej nizko sredi kopnih travnikov -- te sem za vzpon izkoriščal jaz.





In pošteno strmo je bilo tam, nameril sem celih 40° (strme trave)!



Na ~1400 m sem končno prišel do spodnjega roba ogromne flanke Črne prsti, obul dereze in s cepinoma vriskal do vrha po ravno omehčanem snegu.



Ni minila ura in pol, ko sem v poletnih razmerah stal nad Domom Zorka Jelinčiča ... :)

Ob 9:40 sem začel smučati po fantastičnem snegu in še boljših pobočjih; povprečna naklonina je bila med 35 in 40°, nekaj prehodov 45+°, vse skupaj precej zračno.





In take smučarije je bilo skoraj 500 m (tako za občutek -- tole območje bi "si zaslužilo" III+, S5-)! :)







Nisem se mogel načuditi... Ko je bilo konec širooooke flanke, sem vozil po najbolj snežni liniji, s katero sem povezal večja območja snega. Čez trave sem ponekod lahko skočil, drugod zapeljal, sneg je bil super trd (senca). Da se mi ne bi bilo treba mučiti po plazovini, sem se držal leve in po osojnih pobočjih prismučal še niže od plazovine -- le ~30 m sem nesel smuči do ceste, po njej pa skoraj do avta (še ~30 m peš).




0 odzivi

Objavite komentar