ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Medicinska turneja  

... 2x v laboratorij, na Mikrobiološki inštitut, k zdravnici, v lekarno ...

POČUTJE: Slabo; ves čas se počutim, kot da se mi bo zdaj-zdaj zvrtelo v glavi, ali pa, da bom zaspal. Herpes, boleč jezik, dlesni, grlo, dražeča pljuča. Nimam moči, v krvi premalo holesterola in proteinov. Vse sem pokuril. Zanimivo.

DIAGNOZA: Sesut imunski sistem, izčrpanost. Vse ostalo ok. :) Vsaj to!!!

Dobil sem nekaj zdravil za imunski sistem, prebavo in herpes. V nekaj dneh naj bi bilo bolje, do takrat pa bom počel, kar sem do sedaj - spal, poležaval, jedel. Občutek je grozen, takega stanja sploh nisem navajen in upam, da bo kmalu minilo. Domači mi kuhajo čajčke in TAPRAVE zrezke (ne tiste iz Biškeka :) ).

3 odzivi

  • Coprnije  
    26. avgust 2008 ob 10:43

    hrana zmeri pomaga :)

  • Unknown  
    26. avgust 2008 ob 10:47

    Jaka,živijo.Ne daj se,jaz vem kako je ce se ti sesuje imunski sistem.Svetujem ti jej sadje ,zelenjavo,meso ,dobro juhico in ne pocivaj prevec,mislim da bi prevec lezal.Pojdi ven na zrak,naj te pa zapeljejo,ce ne mores hoditi.Pojdi malo visje v hrib,se vsedi in se sprosti.Jej vsaj 6x na dan po malem,boš videl v parih tednih ne bos vedel,da si imel te tezave.Si trden,za teboj prihaja ves napor v tvojih prejšnih tednih.Korenina graparska ne pozebe in se ne sesuje,tudi ko je najbolj hudo se samo upogne in pocasi se postavi pokonci.Zelim ti dobrega soncnega dne energije in kako dobro risanko za smeh poglej,smeh ubija se tako utrujenost.Srecno.Nadja

  • Anonimni  
    26. avgust 2008 ob 19:36

    Jaka vsa čast za vse kar ti je uspelo prehoditi in presmučati!
    Zdej se pa fajn pocajtej pa nč ne pospravlej še dil bo že kle spet kmal zima.

    Pozdrav!

Objavite komentar