ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Vrh Trnovskega gozda

Ob napovedanem poslabšanju vremena, ki naj bi nas zajelo od severa, smo se tokrat odpeljali proti jugu. :) V poletno Vipavsko dolino, potem pa smo se dvignili do Predmeje in čez nekaj kilometrov prišli v zimsko osrčje Trnovskega gozda. Idejo za tale konec sem dobil na Aninem blogu.

Po gozdni cesti smo teptali sneg do Iztokove koče, nato pa po gazi na najvišji vrh planote - Mali Golak (1495 m). Kako je mogoče, da je "Mali" najvišji, "Veliki" srednji, "Srednji" pa najnižji od teh treh? Geografski inštitut Antona Melika pravi: http://www.gore-ljudje.net/novosti/9290/.

Medveda začuda ni bilo nikjer, pa tudi volkov in opevane divjine ne - smo pač izbrali najbolj oblegan konec te kraške planote.

Ko smo prišli na vrh, smo še imeli nekaj sonca, ob začetku spusta pa se je že pooblačilo. Razgled je vseeno bil, in to kakšen!!! Julijci kot na dlani, Karavanke in Kamniške Alpe tudi, Dolomiti komaj, Tržaški zaliv super, Kvarner pa za silo. Za prvič bodi dovolj, pridemo spet v boljši vidljivosti!

Triglav in Rodica

Talni plazovi na Poljanskem vrhu

Tale napoka na Črni prsti je vedno širša!!!

Blaž, dober tek.

Gozd, gozd, gozd in trije Golaki.

Kanin od Vrha Krnic do Prestreljenka.

Krn, Batognica

Skupinska

Z očetom sva dol tudi odsmučala in našla vsak svoje prehode, da ni bilo treba snemati smuči (tudi gozdne prisoje so sicer že zelo kopne!), ostalih šest pa se je drsalo po gazi. Enolončnica in štruklji pri Iztoku, nato pa smuk do avta. Lepa nedeljska turca!

2 odzivi

• Unknown
    16. marec 2009 ob 20:26

Zelo lepa turca,vidim da ste družinsko uživali.Ja konec koncev ste tisti medvedje bili vi vsi ha ha ha .
    Ja v hribih pa je nevarnost plazov nadpovprečna,ko bo to dol zgrmelo,garantiram ,da bo kje v senci ostal ta sneg na kupu še do poletja.
    Uživajte še naprej.Pa srečno,vsem.Nadja

• Ana Pogačar
    16. marec 2009 ob 23:17

Hojla, me veseli, da sem ti dala idejo. Jaz jih pri tebi kar naprej dobivam, samo na žalost nimam niti turne niti prave zimske opreme, tako da mi je marsikatera tura nedosegljiva. Zaenkrat. :)