ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Zemlja je spet okrog Sonca!  

Ko je bila nazadnje najbliže trenutnemu položaju, sva z Bojanom na Pik Leninu preživljala najhujši dan.

Bil je 12. avgust 2008. Dan vzpona proti vrhu, 7134 m. Vse lepo in prav do 14 h. Potem megla, sneg, slaba vidljivost, simptomi možganskega edema pri meni. Obrat tako zelo blizu vrha! In nato smučanje čez severno steno. Težave z orientacijo - najprej zaradi megle, nato še zaradi labirinta serakov in razpok. Dva pršna plazova sva slišala+opazovala+čutila njun piš. Tretji plaz naju je zadel v polno. Ob pol osmih zvečer sva ostala nad 5300 m brez smuči in nekaj ostale opreme. Peš sestop, izčrpanost. Po 18 urah sva prišla v ABC.



foto: Nejc in Gorazd Pozvek

Dan, da dol padeš!!! In najin drugi rojstni dan.

Vse najboljše, Bojan!

Čas me malo prehiteva, zato mi ne uspeva vsakodnevno sproti pisati vtisov iz lanskega Kirgizistana. Najhujšemu dnevu pa sem se posvetil že kmalu po vrnitvi z odprave, a sem objavo zapisa prihranil do danes. Tu je, klik!

0 odzivi

Objavite komentar