ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Na Kalški greben  

Danes sem skočil nad Kokro čez Taško proti Kalškemu grebenu. Sem šel povsem iz "podna", zato sem najprej pol ure grizel v kopen klanec, na ~1200 m pa sem prišel do snega. Pršič brez podlage.
Šele na Pl. Dolga njiva sem prišel iz sence, kako je pasalo! Ker nisem imel ne derez ne cepina, sem šel naravnost gor kar čez rušje proti vrhu, saj so bila pobočja sicer poledenela in je drselo. Na predvrhu sem zaključil, saj nisem imel opreme za naprej (greben do vrha, le še nekaj 10 višinskih metrov), prišel sem na močan veter in začelo je zebsti.

Razgled je bil že tam fantastičen!

Grintovec kmalu po zdrsu nesrečnika ...



... ki so ga mrtvega odpeljali v dolino s helikopterjem.



Tudi, če zima ni Zima, je vseeno zima. Dereze, cepin, čelada so obvezni kosi opreme, razen, če lezete čez rušje.

Krvavec



Mrazišče na planoti Kalškega grebena



Sestopil sem mimo mrazišča na severnem robu planote. Ni slabo!



Od juga se je medtem že pooblačilo, visoka oblačnost je zakrila sonce, oblaki pa so bili prav zanimivih oblik.





Sestop v dolino je bil mukotrpen. Zakaj za vraga moram tik pred koncem leta na 1700 m sestopati peš?!

0 odzivi

Objavite komentar