ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Še dve beli liniji nad Grapo  

Včasih je treba za poskus izpolnitve želja tudi "špricati" kakšne študijske obveznosti. Tokrat sem zamudil najboljše vaje (k sreči so vsak teden) v zadnjem letniku študija geografije, a nič ne de. "Razmera" danes je, jutri je več ni. In bolje (varneje) je iti v pravih razmerah kot siliti, ko si končno prost ostalih obveznosti.

V ponedeljek sem dobre razmere že deloma izkoristil, od takrat pa se je ogrelo in pričakoval sem do 5 stopinj višje dnevne temperature pa seveda sončen dan. To je pomenilo, da bo treba še bolj zgodaj na pot.

Ravno pravi čas sem podobno kot v ponedeljek prišel do vznožja strmega pobočja/stene/vesin Četrta, le da sem se tokrat lotil ene grape bolj desno.



Je že malo letelo dol, ko sem začel pikati po širokem grabnu, a to me je le še pospešilo.



Vstopni "skok" in nad njim še en, naklonina podobna kot v sosednji smeri (50°), više pa precej bolj odprto in strmo kot pri sosedi, na srečo je sonce že "prijemalo" in hitel sem, kolikor je šlo.



Dobro izgleda, a? :)



Vrtoglavi pogled navzdol.



Pa še en.



Po manj kot dveh urah sem na izstopu preučeval deloma preobraženo kložo. Bo zdržala/ne bo zdržala. Je zdržala. :)





Prišel sem tik nad sedlo Vrata, 1730 m. Smeri torej 300 m.

Razgled - sever


Črna prst ...



... še malo bolj detajlno



Tu nisem imel kaj čakati, takoj sem začel s spustom, sonce je že lepo prijelo in fino se je kadilo za mano!

Smer je našponana, spet ne vidiš vstopa, saj se spodaj skriva skok, kar le še stopnjuje občutek izpostavljenosti. Vmes je bilo nekaj skokov/travnatih/skalnatih pragov, ki jih je bilo treba pametno povoziti/obvoziti, a je tudi po zaslugi super razmer šlo gladko in z užitkom.

Zadevšna malo težja, v povprečju bolj strma kot njena soseda, zato IV+. Zelena smer.



Seveda sem bil zgodaj spodaj in povlekel sem prečko proti Črni prsti, se spet preobul v dereze in skočil še enkrat na greben - tokrat po grebenu v ostenju.





Sneg je v senci še držal, na soncu se je že prediralo. Nad mano je bil trop gamsov, ki so mi dol pošiljali led, kamenčke, sneg ... A ni bilo kaj.



Položnejši del v spodnji tretjini - 40+°



Tule se vidi prava strmina tega konca Peči



In še ena vrtoglava



Zgoraj sem spet naletel na napihan sneg s skorjo, je bilo treba malo izbirati smer vzpona. Na grebenu se mi je pa že po nekaj metrih udrlo v eno izmed neštetih lukenj do rušja, zato sem takoj opustil misel na vzpon do vrha Črne prsti (~50 metrov). Bil sem na neizrazitem sedelcu med Črno prstjo in koto (nekakšnim zahodnim predvrhom) 1785 m. Smeri torej okoli 350 m.



Tale pogled kar zmaga. :)



Predvrh Črne prsti, Konjski vrh, Poljanski vrh, Hochkobl.



Spust se je začel malo bolj klavrno kot prejšnja dva v tem koncu - skorja se je predirala. Iz metra v meter je bilo bolj trdo in že kakih 30 m pod grebenom pretrdo! Nisem bil prepričan, ali bodo robniki zdržali na tako trdi podlagi v konkavnem ozkem (~2.5 m) prehodu, zato sem tudi tam v roko posadil cepin. Predvsem zaradi pogleda navzdol. :)

Takoj pod ožino je bilo seveda bolje (sama ožina je skrita soncu), uživancija 100/h do "podna". Prekrasna smučarija (modra smer) po odprtem terenu, IV- bi ji dal.



Smučarski užitki so se končali še 5 m niže kot v ponedeljek. :) Ura pa 10:30.

0 odzivi

Objavite komentar