ORTOblog

= splet hribov, smučanja, vremena, fotografije in še česa.

Večerni Ratitovec  

Snežna odeja je po zadnjem obilnem sneženju postala izredno nestabilna, zato me prav nič ni vleklo v više in bolj resne hribe. Razmere pa so bile kot nalašč za kopanje profilov snežne odeje in merjenje vodnatosti; v sredogorju smo najvišjo višino snežne odeje že dosegli in se sedaj le še zmanjšuje, voda pa še ne odteka iz celega profila snega. Vreme je stabilno, jasno in za ta čas VROČE, kar so odlični pogoji za večurno delo na terenu. Gremo torej!

Za začetek Pl. Pečana pod Ratitovcem; z avtom do lovske koče nad Prtovčem, nato pa kar na smučeh naravnost na planino. V slabi uri sem bil tam, sonce je že zašlo.



Tako sem se lotil izkopa profila in ker ni bilo težav s trdimi ledenimi plastmi, sem v 20 minutah dokončal luknjo. Debelina snežne odeje: 205 cm.







Tokrat sem sneg tehtal s pomočjo viseče tehtnice



Hitro sem opravil in se zagnal proti vrhu Ratitovca; pozorno oko bo na fotografiji opazilo sledi 3 motornih sani. Z njimi bi šlo še hitreje, a sem prepričan, da jih niso uporabljali v raziskovalne namene ... ;)



Nekje tule sem bil, ko sem zaslišal in nekako občutil popotresni sunek iz Italije.



Na vrh sem prišel pozno - okoli 20. ure. Nisem izgubljal časa in sem le hitro zablokiral pancarje, snel pse in se pognal navzdol.



V 15 minutah je zmanjkalo snega - pri avtu. :) Kdo bi si mislil, da bom aprila z Ratitovca prismučal do avta - že marca sva z Blažem zaradi nerodne izbire smeri nekaj časa sestopala peš.

0 odzivi

Objavite komentar